Bardufoss videregående skole

Kultur for tilpasset opplæring : skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Kultur for tilpasset opplæring : skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.394 B
Eier
  • Bardufoss vgs.
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2015
Noter
  • Norsk skole skal være en skole for alle - en inkluderende skole. «Kultur for tilpasset opplæring» handler om skolers kultur for å utvikle tilpasset opplæring og spesialundervisning. Den retter oppmerksomheten mot tilrettelegging for læring for alle elever, med deres ulike evner og forutsetninger. Boken har tre deltemaer som står i fokus: skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid; der hvert deltema har egne kapitler. Samtlige kapitler belyser temaene med relevans for tilpasset opplæring og spesialundervisning. Boken henvender seg hovedsakelig mot lærere og skoleledere, fagpersoner og studenter i pedagogiske og spesialpedagogiske utdanninger. Har bibliografi
ISBN
  • 978-82-02-41899-1
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001510 am  2200241   4500
*00110222
*008                      a          00nob 2
*015  $a0446085 $bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-02-41899-1 $bh. $cNkr 329.00
*08231$a371.394 $zh $25
*090  $c371.394 $dB
*100 0$aBuli-Holmberg, Jorun$d1951-$jn.
*24510$aKultur for tilpasset opplæring $bskolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid $cJorun Buli-Holmberg, Sven Nilsen, Kjell Skogen
*260  $a[Oslo] $bCappelen Damm akademisk$c2015
*300  $a169 s.
*505  $aHar bibliografi
*520  $aNorsk skole skal være en skole for alle - en inkluderende skole. «Kultur for tilpasset opplæring» handler om skolers kultur for å utvikle tilpasset opplæring og spesialundervisning. Den retter oppmerksomheten mot tilrettelegging for læring for alle elever, med deres ulike evner og forutsetninger. Boken har tre deltemaer som står i fokus: skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid; der hvert deltema har egne kapitler. Samtlige kapitler belyser temaene med relevans for tilpasset opplæring og spesialundervisning. Boken henvender seg hovedsakelig mot lærere og skoleledere, fagpersoner og studenter i pedagogiske og spesialpedagogiske utdanninger.
*650 1$aTilpasset opplæring$2BS $2BS $9nob
*700 0$aNilsen, Sven$emedforf. $jn.
*700 0$aSkogen, Kjell$d1939-$emedforf. $jn.
*850  $aBardufoss vgs.
*900 0$aHolmberg, Jorun Buli- $zBuli-Holmberg, Jorun $9nor
*950 0$aDifferensiert undervisning $zTilpasset opplæring $9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Bardufoss Høgtun Videregående skole371.394 B