Forfatter
Tittel Nynorsk på nytt: ei idébok for studentar og lærarar
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
Serie
Serienummer
År
Noter Denne boka er skriven med tanke på lærarstudentar og lærarar og er meint å vere ei hjelp til opplæringa i nynorsk som sidemål. I første delen av boka er det gjort greie for forsking, tiltak og forsøk innanfor sidemålsopplæring og korleis desse kan vere med på å skape eit språk vennleg miljø i klasserom og samfunn. Andre del av boka handlar om korleis det kan bli meir moro og mindre mas i nynorsk undervisninga. Denne delen er meint å vere ein idébank for måtar å samarbeide med nynorsk som sidemål på.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, internettadresser
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001470 am 2200277 4500
*00110158
*008 a 00nno 2
*015 $a0248051$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-450-0760-2$bh.$cNkr 278.00
*035 $a0248051
*035 $a194758
*08231$a372.6$zh$25
*08231$a439.82071
*090 $c372.6$dA
*100 0$aAskeland, Norunn$d1951-$jn.
*24510$aNynorsk på nytt$bei idébok for studentar og lærarar$cNorunn Askeland, Cecilie Falck-Ytter
*260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2009
*300 $a187 s.$bill.
*440 0$aLNUs skriftserie$vnr. 176
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, internettadresser
*520 $aDenne boka er skriven med tanke på lærarstudentar og lærarar og er meint å vere ei hjelp til opplæringa i nynorsk som sidemål. I første delen av boka er det gjort greie for forsking, tiltak og forsøk innanfor sidemålsopplæring og korleis desse kan vere med på å skape eit språk vennleg miljø i klasserom og samfunn. Andre del av boka handlar om korleis det kan bli meir moro og mindre mas i nynorsk undervisninga. Denne delen er meint å vere ein idébank for måtar å samarbeide med nynorsk som sidemål på.
*546 $aNynorsk tekst
*650 1$aNorsk språk $xNynorsk $xUndervisning$0før- og grunnskolen$1372.6$2BS$9nor
*650 2$aNorsk språk $xNynorsk $xUndervisning$1439.82071$2BS$9nor
*700 0$aFalck-Ytter, Cecilie$d1955-$emedforf.$jn.
*900 0$aYtter, Cecilie Falck-$zFalck-Ytter, Cecilie$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening